fredag 15 januari 2010

Överraskning

Jag har aldrig haft internetbank tidigare. Har aldrig orkat skaffa det eftersom att jag aldrig haft någon räkning att betala eller ett behov att föra över pengar från ett konto till ett annat.
Så idag var det första gången jag kollade mitt konto via internet. Och vilken glad överraskning. Imorgon blir det att fara förbi stan och köpa en nyckelring (jag har börjat få nycklar till jobbet. Det du) och ett par skor. Nu tänker du säkert Vad ska hon med ett par skor till? Och i ärligenhetens namn vet jag inte. Men jag behöver ett par riktiga skor som inte går sönder efter tre steg.
Vem som helst ser väl att jag behöver dem?

Nu ska jag fortsätta kolla på ett program om en barnamördare för väldigt länge sen.

2 kommentarer:

  1. Sure, vem behöver inte nazistkängor designat av en judisk fotdoktor ;)?

    SvaraRadera
  2. Svar till Thelema: Du och min Simon borde fan gifta er. Ni är ju av samma dumma åsikt >.<

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...