tisdag 7 april 2009

Tisdag

Godmorgon bloggen.
Har arbetat lite med budgeten för projektarbetet. Själva rapporten ska ju vara inne snart vilket suger. Borde ha börjat lite mycket tidigare. Men men. Får lite att göra nu under påsklovet då jag är på Kreta, men vad kan man göra? Har sjukt mycket att lämna in.
Senare idag ska jag träffa min farmor och en väninna till henne. De ska äta lunch ute och då ska jag svänga förbi och säga hej :) Sen ska jag och farmor gå på stan ;)
Provade ju som sagt en supersöt blommig klänning inne på Lindex igår. Kärlek vid första ögonkastet säger jag bara ;)

Nä nu ska jag fortsätta plugga. Har ju som sagt mycket att göra ;)


Pssst.... Jag läggar ut en bild senare idag på fransarna då jag har den nya mascaran. Gick inte riktigt bra första gången jag använde den ;(

2 kommentarer:

  1. Den var riktigt fin faktiskt..
    www.rodeback.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Svar till Mirzca - Lady in dots: eller hur? men den var som sagt slut ;(

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...