onsdag 29 april 2009

Prov och udda drömmar

God morgon. Sovit gott. Det har jag om man bortser från min dröm.
Drömmen:
Jag och Angelica + en till gick till en bank där det bara fanns gymnasieelever (?). Sen när vi skulle gå till kapprummet kom det in 4 rånare. Men, jag hade en rosa (xD) pistol. Men jag ville inte använda den. Heludda. Sen började världens massaker. Fast det bara vissa som blev skjutna. Men helt plötsligt var två av rånarna skjutna och de andra två gick runt för att samla in vapen som vi andra hade. Men jag gav inte iväg min pistol. Sen så kom en av rånarna med en motorsåg och sen flög det huvuden. Då kollar jag ut genom en av glasväggarna och där står det en massa gamlingar och applåderar. Helsjukt. Sen så står det en grupp med tjejer i stil med Blairs gäng i Gossip Girl. Det visade sig att grupp E hade väckt dem och nu fick de straffet. Väldigt konstig dröm...

Idag så har ekologi/energikällor/etik-prov. Hoppas det går bra. Vi hade två ekologilärare, de gick igenom samma sak men sa två olika saker. Aja...
Håll tummen för mig idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...