onsdag 22 april 2009

Skolan

Ledssen om rubrikerna blir lite tråkiga, men jag kommer inte på nåt bra att ha som rubrik.
Är så psykat less på allt som har med skolan. Kan inte de där sju veckorna bara försvinna så jag tar studenten imorgon? Om det ändå gick... Dock så kommer jag missa min 19 års dag, men vad gör det.. 19 är ju ändå inte speciellt (vad gammal jag känner mig helt plötsligt, lär ju få en 20 års kris snart...).
Pluggningen igår gick faktiskt framåt. Måste fortsätta ikväll och sedan gå igenom allt en gång till bara för att.
Tog med mig min post avi för jag hade tänkt fara förbi posten och hämta mitt paket. Men sen så började jag tänka på B&J Wich glassen och blev sugen på den. Tusan också. Allt som fattas är en tia, vilket jag plockade ut ur handväskan igår. Typiskt. Men jag får ta och cykla många gånger helt enkelt ;)
Turligt nog är det snart lunch och sen blir det projektarbete, vilket man kan göra hemma, så allting löser sig ;)
Jörgen har fixat så min rosa dator fungerar, fick låna hans laddare, nu har då en av dem batterie och fungerar. Men den vita funkar fortfarande inte. Jäklar. Men vad kan man göra åt saken... Men så länge en av dem fungerar är jag nöjd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...