torsdag 23 april 2009

Stackars Simon

Jag håller på att driva Simon till vansinne. Jag visade bilderna från Kreta som är på bloggen och berättade vad det var på vilken bild. Då jag kom till bilden med snäckorna blev jag tvungen att förklara precis hur byttebyttebytte små snäckorna var. Då blev Simon galen och ansåg att jag behövde sova. Vilket inte jag tycker...

Idag så slapp jag ha mikrobiologiprovet, utan det blev att plugga instuderingsfrågor istälet. Provet blev uppskjutet till nästa vecka. Härligt. Dock så missade jag mina matteprov istället, men då har jag fått en vecka till för de med.
Nä nu ska jag hem härifrån... Hörs igen imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...