fredag 3 april 2009

Fredag

Nu är jag hemma. Råkade somna hemma hos Simon en stund.
Ikväll ska jag fara hem till pappa och kommer nog hem igen på söndag, så det här blir mitt sista blogginlägg för helgen ;(

Tjaffsade med en liten Häst tvåa om den nya Fast & Furious filmen, hurvida det var den tredje eller fjärde i serien. Och som vanligt hade jag rätt. Och det var faktiskt inte bara jag som sa till henne att det var den fjärde filmen.... Faktiskt...

Jag fick som sagt två presentkort hemskickade igår så idag for jag förbi Kicks och köpte mascaran. Det blev en Fiberwig. Har ingen aning om hur den funkar, men det märker jag till veckan. Fast mest troligen redan i helgen (A)
220 kr på Kicks

Sedan har fått hem mina nya jaktbyxor. De var inte särskilt tysta, men mycket skönare än de jag hade sen tidigare.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...