söndag 19 april 2009

Home

Hellu. Nu är jag hemma igen. Är hemma hos älsklingen för tillfället vid hans dator för båda mina datorer har tagit sina liv. Den lilla dog i förrgår, vilket inte är kul. Hade typ 50 skolarbeten varav minst tio skulle in i veckan och sen hade jag drygt 3000 bilder på den. Så det blir tyvärr inga fler Kreta-bilder om inte vi lyckas rädda dom på något udda vänster. Och den stora datorn har varit avliden ett bra tag nu....
Så hädanefter kommer det att bloggas ifrån skolan och de gången jag har Simons dator (vilket kommer bli jämnt vare sig han vill det eller inte...).
Så om någon känner sig sugen att sponsra mig med en ny liten laptop, så är det bara att lämna en kommentar (A)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...