måndag 27 oktober 2008

In case of zombies...

Sitter och knaprar på en saltpinne. Om man bortser från att de är torra så är de faktiskt rättså goda. Men bara rättså. Älsklingen ska spela Assassin's Creed en stund innan vi går och lägger oss. Har varit en slitsam kväll. Vi har hjälpt till att flytta möbler från lägenheten till huset. Vilket faktiskt gick rättså fort om man tänker på hur många vi var.
Och imorgon ska vi fortsätta så att vi blir klara i veckan. Härligt värre. Letar fortfarande febrilt efter en egen lägenhet som är bara min. Någon som vet av nån?

Snart är det dags att sova. Är sjukt trött. Inatt hoppas jag på bättre drömmar och om de ska vara om zombies så vill jag ha ett vapen. Ett pumphagel vore inte fel den här gången... Är van vid att använda pistol eller baseballträ eller stolar och omgivningen. Ja, jag är lite mordisk. Men zombiesar finns ju inte iverkligheten (som tur är).
Då jag flyttar hemifrån behöver jag en sån här. Någon som har en aning om var jag kan få tag på en?

1 kommentar:

  1. Gumman du borde ha en drömfångare! Och ja, du behöver tavlan!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...