torsdag 30 oktober 2008

Clive Russel

Imorgon är det ju som sagt dags för mig att klippa av mina lockar. Okej, nu tog jag i. Men håret ska då klippas. Jag vet inte varför, men det känns så ofräscht och slitet. Kan ju ha med sommaren och att topparna har kvar utav det som var blekt, men ändå. Ska bli skönt att få en slags frisyr. Igen. Just nu känns det bara trist och tråkigt. Och påtal om tråkigt, jag går jämnt in på samma hemsidor hela tiden. Kommer inte på något nytt. Nu för tiden läser jag mest tidningar på internet och bloggar. Jag försöker att hitta ett par nya bloggar varje dag, men det är inte alltid det lättaste. Ge mig tips på några nya bloggar. Innehåll spelar ingen större roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...