söndag 26 oktober 2008

Nya höstkläder

Sådärja... Nu har jag hittat åt den där kabeln som går mellan datorn och kameran. Min elektronik har inte riktigt varit med mig... Det har arbetat mot mig den senaste tiden. Men nu verkar det ha gett med sig :)
Tyvärr så blev bilden tagen inne i hallen.. Naturen här uppe i norr har blivit så tråkig, de fina gula löven ligger på backen och är inte längre i träden. Vilket suger....

Mössa : 99 kr från Accent
Handskar: 79 kr från Accent
Halsduk: 149 kr från Accent
Kappa: 799 kr från Lindex (jag vet att man inte ser så mycket av den, men den är skitsnygg.. Får ta och fixa fram en helbild på den sen ;) )

1 kommentar:

  1. jag har en tävling på min blogg där ni kan vinna en del smink:)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...