måndag 27 oktober 2008

Städdags

Sådärja... Nu har jag fått i min frukost och det är dags att ta tag i rummet. Påminn mig om att då jag blir vuxnare så ska jag ha en städerska... Jag hatar att städa rummet, men blir så glad efteråt. Så vi får se ;)

Ska sedan till älsklingen idag (se schema nåt inlägg ner). Sen så ska jag tillbaka till stan imorgon för att sedan fara hem till han igen. Så drygt...

Funderar på att ha nån slags tävling. Alla andra bloggare verkar ha det, så varför inte? Jag har ju ett par läsare varje dag, men int eså många som kommenterar. Vilket är synd, men det gör mig inget. Så vi får se vad det blir för nåt och när. Men en tävling kommer nog snart :)

1 kommentar:

  1. Jag hatar oxå att städa men nån måste ju göra det, men gumman vi har ju sagt att vi ska bli rik då vi är stora så då kan vi ha städare som alltid plockar upp efter en!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...