torsdag 16 oktober 2008

Shop 'til you drop

Ibland är det ett mirakel att ingen har klippt mitt kort än. Det här är ju inte hälsosamt.
Jag gick in på Gina och hittade en ursöt top, som sitter bra. En lite festligare top.
Sen så gick vi förbi Åhlens. Såklart att jag kollar in skyltfönstret och vad får jag se? En flaska som är väldigt välkänd och eftertraktad för mig. Aqualinas Pink Sugar i flaskform i Skellefteå. Såklart att en av dem hamnade i min shopping påse.
Äntligen börjar saker och ting hända i Skellefteå. Vi börjar få in märken som jag gillar och snart så har vi andra butiker som finns mer söderut. För det är vi värda.

1 kommentar:

  1. Du är ju som så söt i ditt shoppande! Tänk om man hade några 1000 till i månaden fy vad bra det skulle vara!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...