tisdag 21 oktober 2008

I'm so sick, infected with...

Godmorgon boggen. Jag mår helt värdelöst idag. Inte kul alls. Ringde för ett bra tag sen och sjukanmälde mig. Men jag mådde inge bra igår heller, utan for till skolan endast för att göra provet + lite andra skolsaker. Och enligt min mamma (och säkert de flesta) så är jag hemma pga jakten. Vilket inte är sant. Jag har faktiskt börjat uppskatta att vara ute i skogen mer, vare sig med eller utan vapen... Idag blir det att bara ta det lugnt, arbeta kanske lite med projektarbetet...

3 kommentarer:

  1. Krya på dig, Malin är oxå sjuk och jag har jättetråkigt, nog för jag umgåtts med grunko men ändåå!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...