måndag 27 oktober 2008

Måndag

Godmorgon bloggen. Nu vaknade jag. Så skönt att äntligen få en lång sovmorgon, även fast det inte är lördag. Härligt5.
Idag blir det som sagt lite av varje, projektarbete och städa rummet. Igen. Kaoset Jenna var ju här och sov över, efter det var inte mitt rum likt sig igen ;)

Jag drömde nästan världens hemskaste. I första drömmen blev jag biten av en man smittad emd någon sjukdom. Och ja, jag blev en zombie. Dock så när jag fortsatte drömmen var det som at jag stod brevid och såg på. Obehagligt...
I dröm nr 2 så hyrde jag och några till ett spökjus som ligger vid en kyrka. På kvällen ser vi två hundar springa utanför och en man med hagelbössa.
Så jag hade en lagomt rolig natt. Tur att min älskling fanns där så man inte var alldeles själv med sina tankar... '
Nä nu ska vi äta frukost och sen ska jag börja städa så att jag hinner göa något idag...

1 kommentar:

  1. Du har konstiga drömmar, t.ex. att jag legat med staffan på festen! Creepy!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...