onsdag 1 oktober 2008

Ny laptop

Sitter i soffan brevid Jenna och ser på när hon installerar det mesta på sin nya laptop. Nu har hon äntligen fått tummen ur och skaffat sig en egen dator. Så nu blir nog hennes bror glad.
Och jag ska nog skaffa mig en lite bättre liten laptop. Så kul det ska bli. Dock så ska den endast vara till skolarbete och dom dagar jag får för mig att fara hem till älsklingen.
Imorgon efter skolan ska jag åka hem till han och mysa hela helgen. Är lite små nervös för nästa vecka. Det kommer att gå helt åt helvete....
Men ändå. Jag får agera fotograf och gå runt med kameran heeela tiden. Det blir nog bra...
Sen imorgon ska jag förbi och hämta min lön av Stoltz flickvän. Det där låter lite fel xD Men är sant...

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...