onsdag 12 mars 2008

Vars är han :O?

Skulle då på möte imorse med fritidskontoret. Jag och handledaren hade bestämt möte utanför Scandic för jag hittade inte dit vi skulle. Men han kom ju aldrig. Jag stod där och väntade och väntade lite till. Sen kom han. Då var klockan 2 i 8. Liite bråttom fick vi. Men bara lite. Sen personerna vi hade möte med var lite speciella. 'Huvudpersonen' eller vad man nu ska kalla han, såg ut som en politiker gör; gråhårig, flintis, blåögd och med en mage, den andra personen såg ut som den onde rececenten i Rattatoui och den tredje personen pratade och var halvlik JenisPenis ex, Grunko. Helt sjukt. Och det roligaste var vad vi hade möte om. Pooler. Eller ja, simhallar, men sak samma?
Iövrigt så har dagen varit bra. Har fått min egen lilla arbetsplats. Supermysigt. Får typ ta kort på den sen å lägga in ;) Lyckades träffa en person som hade gått på min skola, men för typ 100 år sen, sen så under lunchen träffade jag en som känner en av lärarna på naturbruks. Creepy.
Men men... Nu ska jag typ vila mig eller något liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...