söndag 16 mars 2008

Sorry mamma xD

I ett forum pratade mamma och JenisPenis om mitt sjungande. JenisPenis berättade då att om man håller för min näsa så hör man ingenting för att jag sjunger så nasalt (tack för den). Mamma undrade då om man håller för min näsa då jag pratar om jag slutar då? Så dom skulle ju försöka. Så ikväll när jag pratade lite speedat skulle mamma föröska. ag försökte med ett "Nej det kommer låta så analt." Vilket jag inte menade. Jag menade ju nasalt men hittade inte ordet. Så nu kommer jag att bli jättemobbad. Inte ovanligt. Men då vet ni det.
Sen så har jag läst andras bloggar (för ovanlighetens skull). Och jag fastnade för den här: http://kenzas.se/ . (Sorry Kenza att du blir nämnd i just det här inlägget)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...