måndag 17 mars 2008

Crap crap crap

Min handladare, Stig, for till lassa nu på förmiddagen. Crap. Så jag skulle sitta vid min dator och vara duktig yeah right. Men den var låst. Jag fick mig inte in. Paniiik. Så jag gick och satte mig i Stigs kontor i väntan på bättre tider. Crap. Aja. Så jag satt där i lugnan rå då en på miljökontoret (det var hon som håller på med luft) kom förbi så jag bad om hjälp (kunde ju lika gärna passa på). Så nu sitter jag vid min dator och skirver. Borde arbeta lite grann. Men bara lite.
Psssst... Kolla in: http://jeayl.blogspot.com/ om du nu ändå ska gå...

2 kommentarer:

  1. vad ska du egentligen jobba med?

    SvaraRadera
  2. jaa du... den som visste det xD men just här, just nu arbetar jag med hälsoskydd ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...