torsdag 6 mars 2008

Lovet

Då var lovet snart slut. Sorgligt men sant. Då blir det två veckor APU (som jag fortfarande inte ringt om, tusan också >.<) sen så blir det påsklov. Härligt. Då blir det myspys, massa ägg, familjen, och ny mobil. Livet leker. Och förhoppningsvis ska snön ha hunnit smälta bort liiiite grann. Bara lite.
Så, jag har hunnit med allt utom det jag sklle fixa. Men imorgon, då jäklar. Men, när jg tänker efter, jag behöver nog dammtorka rummet än gång till, även fast jag gjorde det för någon dag sedan. Crap. Jag SKA ringa, om det så blir det sista jag gör. Men det lär det bli.
Sen så har ju iPoden hunnit dö och åter uppstått. Typ värsta Jesus Christ ;). Men för mig är den ju det.
Aja. Nu ska jag fortsätta tilbedja den lilla rosa, lyssna på musik och fundera ut annat jag kan göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...