lördag 29 mars 2008

Godmorgon

Har varit vaken sen sju imorse. Crap. Aja... Inte så mycket att göra åt saken. Jag och älsklingen har spelat lite spel och just nu håller han på att göra scones. Han är bra allt duktig, min Simon.
Snart är lovet slut. Inte så deppad över det. Har nästan saknat skolan. Men bara nästan. Jag hade ju först sportlov sen två veckors apu och sen nu påsklov. Så jag har typ varit borta från skolan i en månad. Creepy.
Vädret var fint då jag vaknade men nu är det bara bajs. Och jag som ska gå hem sen med mina kassar från igår. Det går nog bra. Får se om jag lyckas ta en bild eller två på det jag köpte igår. Kameran har börjat att krångla. Nya batterier löser nog alla problem. Eller iallafall de flesta.
Jag har saknat att blogga under påsklovet, så jag får ta och lära mig hur man mobilbloggar.
Men nu måste jag gå, frukosten kallar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...