måndag 31 mars 2008

Måndag

Jag hatar måndagar. Finns typ inget att göra. Och nu så krånglade bloggen. Skrev ett bra inlägg, men det lades aldrig upp. Aja. Nu är det ett nytt försök.
Sitter i skolan och söker efter stipendier till Polenresan. Kan alltid vara bra med lite extra pengar. Man vet ju aldrig vad som händer.
I övrigt så är det tråkigt här. Jenna och malin är i stallet, stollen jobbar. Den enda som håller mitt hopp uppe om skoldagen är min sötnos Simon. Utan han hade jag nog åkt hem med tolvbussen. Men skolk är ju inte riktigt mig, så jag hade nog stannat ändå.
Crap... JAg är hungrig. Var inte direkt en höjdare idag, blodpudding.
Men nu ska jag fortsätta leta. Har hittills hittat ett stipendie som passar mig. Ha en fortsatt trevlig dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...