måndag 10 mars 2008

Panic! At the Disco?

Just när jag trodde att dom var borta så hittade jag åt dom igen. Jag kände ett lyckorus bland alla nervösa känslor när jag insåg att det var Panic! At the Disco som spelades på MTV. Jag kollade efter vilket album det var ifrån (om det var det gamla eller om det var ett nytt) och det var ett namn jag inte kände igen. Yippie. Nu blir det ett till album i iPoden att lägga in.
Nu så har jag även ringt till apu-platsen. Jag fick tag på en person, sen så fick jag ett till namn som jag skulle ringa på, personen ifråga var inne, men inte svarade han. Så jag ska försöka någon gång till innan jag ger upp hoppet och ringer någon annanstans. För det här var verkligen inte kul alls. Över huvudtaget.
Into a place
where thoughts can bloom
Into a room where it's nine in the afternoon
And we know that it could be
And we know that it should, And you know that you feel it too
'Cause it's nine in the afternoon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...