torsdag 13 mars 2008

Polen

Jag ska få fara till Polen och se på bl.a Auschwitz. Ska bli intressant kul. Men det är inte förrän i maj, men ändå. Är typ pepp. Sen så ska man åka till ett par skolor och berätta om sin upplevelse där. Nu behöver jag ett pass. Plus att nu kommer jag komma lite längre..
I övrigt har dagen varit bra. Fick följa med djurskyddsinspektören idag. For och kollade på ett par ladygårdar, så nu luktar jag mumma. Men nu måste jag tyvärr fortsäta städa, mamma tycker att det är stökigt + att det är fredag imorrn..
Men jag lever med tanken på att det snart är helg och att det snart är lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...