torsdag 6 mars 2008

Abstinens

Nu är jag riktigt less på stan. Jag behöver komma iväg någonstans. Varsomhelst. Typ. Jag är en resgalen människa. Även fast jag inte ha varit så långt borta. Håller mig mest till Norden. Men ändå. Bara att få sitta i ett plan och se ner på den lilla världen gör mig glad. Så nu känner jag ett starkt behov att sätta mig i ett plan hamna i Stockholm och därifrån spelar det inte så stor roll. Just nu vill jag till Köpenhamn. Då jag var där hos pappa blev jag verkligen förälskad i staden. Även fast jag inte förstod vad någon sa, men det är ju en annan sak. Sen så skulle jag vilja åka till London över typ en helg. Då blir det verkligen ett nytt ställe för mig. Eller varför inte till New York och gå på gatorna från Gossip Girl och Sex and the city och shoppa i samma affärer som dom. Underbart.
Nej. Allt som hindrar mig är tid och pengar. Och det faktum att jag inte har något pass. Kan bli lite knivigt att resa utan pass. Måste fixas. Men nu ska jag fortsätta drömma vidare om att resa iväg. Fly från vardagen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...