söndag 2 mars 2008

Gårdagen

Gårdagen var mysig :) Vaknade typ tidigt, jag skulle ju på stan med JenisPenis. Var übermys där. Vi provade kläder och flummade oss som vanligt. For och fikade på ett trevligt café.
Sen så for jag till älsklingen. Jag lyckades träffa Tim på bussen. Det är verkligen inte varje dag man gör det.
Hos Simon läste jag min nya bok, Chic. Riktigt super med bra tips ;) Och bokfodralet var ju inte heller nå fel på.
Sen så gick jag och Simon till Coop för att handla. Vi skulle äta min favoriträtt, fast med fläskfilé istället för kyckling. Blev supergott.
Efter maten så satte vi oss ned för att mysa i soffan och se på film. Det blev Resident Evil Extinction. Riktigt bra film. Även fast Emma blev lite rädd ;)

2 kommentarer:

  1. Resident Evil är ju faktiskt läskig! iallafall fåglarna!

    SvaraRadera
  2. det är nog bara du som tycker så om den här frågan med ;) men dom dog ju, det är huvudsaken va?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...