söndag 9 mars 2008

Födelsedag ;)

Idag så fyller min mamma 38 år. Om två år är hon halvvägs till 80. Lite creepy med tanke på att jag då kommer vara halvvägs till 40. Hm...
I övrigt har dagen varit lugn. Inte gjort så jättemycket och jag har heller inte varit utanför dörren. Inte så farligt ändå. Men jag har dock läst ut min bok som jag började läsa i lördags, En Shopaholics bekännelser. Och nej, jag kände inte alls igen mig i sättet hon tänkte på och betedde sig. MEn nej, jag har inga skulder (eller hennes garderob för den delen).
Imorgon blir det att stiga upp tidigt. Ska ringa till apu-platser där vid halv nio-tiden. Blir säkert jättebra.
Så håll tummarna för mig imorgon. Blir det att jag ska vara där nästa vecka istället kan det bli lite knivigt. Men Jakt och Trofé kanske vill ha till baka mig? Eller det vet jag ju, men med ett sådant kort besked?
God natt med er nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...