måndag 29 oktober 2018

Vecka 44

Hej. Dags för de sista dagarna i oktober och de första i november. 
Den här veckan är det en del saker på jobbet, till helgen ska vi sitta barnvakt till brorsdottern B, vilket ska bli väldigt kul. 

Förra veckan flög förbi, vilket var skönt. Nu blir det lite bilder från förra veckan. 

Det är så mysigt att sitta vid datorn och hållas varm av denna här. Hon ska vara så himla nära nästan hela tiden. 

 Jag gjorde en minikrona/armband av blad. 

Som sagt, hon ska ligga på en. Här fick jag fint hålla min hand vid henne, försökte jag ta den tillbaka kramade hon hårt om den. 

Vi tittade på kattdokumentär en kväll. Väldigt fin och vi blev sugna på att skaffa massvis av katter och besöka Istanbul.

Jag var tidig på jobbet p.g.a. föräldrasamtal. När jag väntade på att börja såg jag pussmärken på våra fönster. 

Lucy har fått en ny favoritbamse, en alpacka. Hon springer omkring med den i munnen och den ska ofta tvättas. 

 En morgon upplevde jag tidernas soluppgång. Det var så otroligt vackert och det såg ut som att hela himmelen brann. 

Lördagen började det plötsligt snöa massvis. Det här är första gången Lucy upplevde snö, vilket var spännande. 


Lördagen blev Lucy och hennes syskon sex månader, så det betyder att hon har bott med oss i halva hennes liv. 

Jag skulle på födelsedagsfirande på kvällen och var helt röd. 

Vi åt massa god mat och spelade en del spel. 

Vi åt massa tårta och drack alldeles för mycket prosecco. 

Hade på mig klänning från Modcloth, tröja från Velouria Vintage och brosch från Erstwilder. 

Söndagen lyckades jag sträcka nacken när jag skulle ta ned en låda och blev stort sett liggande resten av dagen. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...