måndag 8 oktober 2018

Vecka 41

Hej. Hoppas du mår bra. 
Den här veckan ska jag jobba lite mer än förr, vilket ska bli spännande att se hur det går. Vi har något möte på jobbet i veckan, och det ljusvandring längs Alna älven på torsdag. Hoppas jag hinner med det, för det är så himla mysigt. 
Till helgen kommer det några vänner över på middag och spel. 

Förra veckan var stressigt på jobbet, men den gick fort över tack och lov. Här kommer lite bilder från förra veckan. 

Måndagen chillade vi länge i sängen. 

Jag fick hjälp med att hänga upp lite kläder i garderoben. 

Sen var det någon som ville gå ut och kolla runt lite en dag. 

Vi hann bara vara ute lite grann innan det började regna. 

Lördagen skulle jag in till stan för att möta Martin och äta middag innan jag skulle på bio med några vänner och se Venom. 

 Vi åt på Sushi Bowl och gudars vad gott det var. 

Sen skulle vi och äta dessert på Youngs torget. Tyvärr hade de som sålde doughnuts stängt, så det blev churros istället. Jag hade ett par timmar på mig innan jag skulle möta vännerna, så jag gick omkring och fotade lite i mörkret. Har inte gjort det förr, men det var kul. Hade blivit bättre om jag haft med ett stativ, för det blev ganska skakigt. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...