fredag 26 oktober 2018

Collectif clothing Trixie Make a wish

Jag är ovanligt tidigt ute med att hitta årets festklänning under december. Norge tar sina julbord på största allvar, och vem tackar nej till flera chanser att göra sig fin under vintern? 

Årets klänning kommer från märket Collectif clothing som jag beställt från sidan midnatt.no. Collectif clothing har en hel del fina kläder som är inspirerat av 50-talet, vilket är helt perfekt för mig. 

DSC_2341

DSC_2315
Klänningen är i svart sammet med stjärnbroderi som glittrar fint. 

DSC_2348

1 kommentar:

  1. Jag ÄÄÄÄLSKAR att klä mig fin i festklänningar ^^... så jag är jätte pepp på att få vara en del av gästerna i en syriansk bröllop senare i december! En av anledningar till att man faktiskt ska se dessa 2 sista (mörka) månaderna på ett bra sätt, massa festligheter förstås!!! Din klänning ser väldigt fin å glittrig ut =D... ha en fortsatt TREVLIG VECKA, kramen damen!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...