tisdag 9 oktober 2018

Kate Spade Cameron Street Lacey

För inte alltför längesen köpte jag mig en ny plånbok från Kate Spade. Har en korthållare som jag haft i två år och har fungerar riktigt fint, men när vi ska ut och resa nästa år behöver jag något som har lite mer plats till kontanter osv. Kate Spade butiken i Oslo hade 20% rabatt en dag så gick dit för att se vad de hade och hittade denna här. Modellen heter Cameron Street Lacey och har plats till 12 kort, två fack till sedlar, en ficka med dragkedja till mynt och ett fack till mobilen + en tunn ficka på utsidan där till exempel pass får plats. 

DSC_1852
Jag har en liten hög med gröna askar från KS, men inte den som är rosa/orange. 

DSC_1856
De hade den bara i svart, hade hoppas på att de skulle ha den i röd, men det är ju inte hela världen. 

DSC_1858
Den är i väldigt mjukt skinn och dragkedjorna känns ordentliga. Även om den tar en hel del mer plats i väskan än korthållaren, måste jag säga att jag är riktigt nöjd med den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...