måndag 1 oktober 2018

Vecka 40

Hej. 
Veckouppdateringen kommer lite senare än vanligt. Vi var och hälsade på några vänner igår och det blev både längre och senare än trott, men så är det ibland när man har det kul. 

Jag har inga större planer under veckan, ska nog på bio till helgen och se nya Venom-filmen som kommer ut till helgen. Venom har alltid varit en favorit i den tecknade Spiderman serien som gick under 90-talet. 


Har en liten hög med bilder från veckan som var som jag  tänkte visa fram. Det är typ bara bilder på Lucy, så hoppas du gillar kattbilder. 

Måndagen började med den här dömande blicken. 

Men fick också massa mys. 

En dag såg jag ut så här. Är svårt att klä sig lagom för tiden.

En morgon blev jag väckt så här. Någon behövde lite uppmärksamhet. 

Grävde fram en gammal favorittröja jag glömt bort att jag hade. Passar perfekt till klänningar.

 Jag fick ett blad från ett av barnen som kändes lite Tim Burtonskt. 

En morgon var det en alldeles magisk soluppgång. Först alldeles rosa, sen såg det ut som om himmelen brann. 

Torsdagen var jag och Martin på fotomuseum och kollade lite. Vilken skillnad det har blivit på kamerorna de sista par hundra åren (för att inte jämföra med den de flesta har i fickan). 

Den här dagen blev våran lilla fröken 5 månader och hon har bott hos oss i två av dem. 

Sen lekte Martin och Lucy i sängen innan vi skulle sova. 

Något av det bästa när jag handlar är dessa papperspåsarna. Perfekta att tugga lite på och gömma sig i.

Hoppas du har en riktigt fin start på oktober. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...