fredag 23 februari 2018

Alla hjärtans dag

DSC_3560
På alla hjärtans dag slutade både jag och Martin tidigt. Vi skulle ut och äta en tidig middag och sen se en tidig film på bio. 
Efter jobbet skulle vi mötas här, vid Nationaltheatret. 

DSC_3568
Jag var lite tidig ute, så hängde mest vid fontänen där dessa två simmade runt. 

DSC_3572
Vi gick till Sumo som ligger på Solli Plass. Började med att få lite värme kroppen.

DSC_3574
Min fina, fina man. 

DSC_3577

DSC_3579
Jag åt sushi till middag som var riktigt gott. 

DSC_3588
När vi ätit klart gick vi till Gimle kino. Vi skulle på förpremiären av the Shape of Water. 

DSC_3596
Vi hade visst sett fel tid när filmen började, inte halv fem som vi trodde, men kvart i sex tydligen. Så vi hängde i baren och pratade om allt och ingenting. 

DSC_3592
Passade på att ta en badrumsselfie när det ändå inte var några människor i närheten. Klänningen och koftan kommer från ModCloth. 

DSC_3597
Vi väntade och väntade på att filmen skulle börja. 
DSC_3599
Personalen hade gjort det superfint därinne med paljetter på borden och heliumballonger lite över allt. 
Filmen var väldigt bra, se den. Bland det finaste jag har sett, både historiemässigt men också visuellt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...