måndag 22 januari 2018

Vecka 4

Känns så himla fint att januari snart är över. Så himla mörk och lång månad det är. Väldigt onödigt måste jag säga. 

Den här veckan är det fullt upp, vilket ska bli kul. Idag ska jag och träna, imorgon är det ett nytt försök på personalmöte, onsdag är det träning igen hoppas jag, torsdag ska jag ut och äta med jobbet,fredag ska jag på middag, lördag och söndag är fortfarande lite oplanerade. Blir det fint väder ska jag och Martin ut och gå i skogen hade vi tänkt. 

Här är lite bilder från veckan som var. 

 På tisdagen kom det helt sjuka mängder snö, vilket är kul på jobbet, men inte när man ska röra sig runt omkring i staden. Så här såg det ut på torsdagen hos oss. 

På lördagen vaknade jag upp efter tre timmars sömn. Låg och slöade i sängen kring klockan tolv. Var aningens bakis, så rörde inte mycket på mig alls den här dagen. 

 Men det var så himla fint ute. 

Söndagen skulle jag möta mina vänner för att äta brunch, men alla var lite krassliga utom Gabriel, så jag mötte han i stan och åt pizza. Hade tänkt att hänga lite i staden, men var så himla trött + hade lite grejer att göra hemma, så jag tog t-banan hem igen. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...