torsdag 4 januari 2018

Instagram december

Här kommer en hög av mina sista bilder på Instagram. Överraskande få helt ärligt, om man ser till unika inlägg. Har publicerat en del inlägg med flera bilder i en serie, så det blir lite fler bilder när man delar upp dem så här. 
Du hittar mig på Instagram här

 Jag fotade supermånen som var då. En bild från julmarknaden i Norskt Folkemuseum. 
Mat från när jag var och åt på Sakkaiza med jobbet. 

 Ännu mer mat. Årets julklappar var guldiga. 

 En morgon var det så fin frost på busskuren. Jag hade på mig min nya t-shirt från Weekdays Zeitgeist fredagen innan julafton. 
Jag och Martin firade sex månader som gifta med en bild från bröllopet och en från julafton. 

Avslutar med en samlad bild på mina nio bästa bilder från 2017. 
När vi blev gifta, när vi firade sex månader som gifta, när vi var och badade en gång, min julhälsning, när jag vann massvis med Dumle, ett kollage från min födelsedag, när vi hade fått vigselbeviset, en vinterdag i Vålerenga parken och min första dag på jobbet. 

2 kommentarer:

  1. Åååh många härliga bilder och upplevelser ni har haft =D... så glad jag blir av att få ta del av det! GOD FORTSÄTTNING på 2018, kramar<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :D Är så glad att du följer med här <3 tack detsamma, kramar <3

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...