fredag 26 januari 2018

3 bilder från i fredags

P1190027
I fredags när jag var på väg hem fick jag en fråga från Gabriel och hans sambo om jag och Martin ville komma till dem och hänga under kvällen. Martin skulle dessvärre jobba på lördagen, så han ville ta det lugnt, men jag for dit. Ville bara duscha och byta kläder. Förskola är inte direkt en trevlig parfym eller vad man ska säga. 

P1200034
Hade det så himla trevligt, så jag for inte hem förrän vid kvart över fem. Det var så otroligt lugnt och stilla i Oslo.

P1200038
Kom vid kvart i sex, somnade vid sex och vaknade upp tre timmar senare. Kroppen ville visst inte ha mer sömn än så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...