måndag 15 januari 2018

Vecka 3

Glad måndag. 

Skriver det här inlägget igår kväll och har varit sjuk hela helgen, så jag hoppas jag mår bättre idag. 

Den här veckan är det en del jobb, men vi ska få hem en elektriker som ska hjälpa till med våra lampor. Är en hel del med våra lampor som ska fixas och byta plats. Både jag och Martin är livrädda när det kommer till ström. 

Annars så tror jag inte jag har så mycket planerat den här veckan, vilket är skönt. 

Här är lite bilder från veckan som var. 

 En dag förra veckan var det så himla vackert uppe hos oss. Alla träden var så där vita av ett tunt lager med snö/frost.

 En morgon skulle jag in till stan tidigt, tidigt.

 Det var så himla lugnt och inte alltför mycket folk ute.

 Fredagen var jag först ute och handlade med en vän innan vi skulle ut och äta.

 Jag hade pratat så himla bra om Lulu att hon ville dit. Maten var lika god som när jag var där veckan innan med Martin.

Lördagen skulle Martin jobba på eftermiddagen/kvällen. Jag gick med bort till affären för att köpa middag till mig och hämta ut ett paket från Modcloth. Där var det massa fina saker, bland annat den här broschen. Visar upp det mesta av grejerna till veckan.

2 kommentarer:

  1. TREVLIG VECKA på dig damen =D... saknar den där fina fina kalla vintern, torr skar´e va med! Hade dessa dagar när jag jobbade, de få dagarna jag var ledig så var det pisse väder igen *lmao*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Vintern kan gärna ge sig snart.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...