onsdag 17 januari 2018

Middag hos Lulu

Efter att jag och Martin var och åt på Lulu fredagen för två veckor sen, har jag pratat så bra om stället för mina kollegor. I fredags for jag och en vän dit för att äta. 

Vi kände att vi var lite tidigt ute och for och tittade i butiker innan vi gick och åt. 


 Det var lite småförändringar på menyn sen jag var där första gången, men mycket var sig likt. Måste släpa med mig en bättre kamera nästa gång, maten är så himla fin, men mobilen gör det verkligen inte bra alls. 

Jag var så himla glad över att få den här igen, för det var bland det godaste någonsin. Kunde jag bara beställa en grej från dem så vore det denna här. Ris som är kokad med grönsaksbuljong, hälleflundra och friterad ingefära på toppen. Jag och min kollega avtalade att vi skulle hit igen väldigt snart. 

2 kommentarer:

  1. Alltså jag dör, det ser såååå gott ut<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var helt otroligt gott. Bilderna gör verkligen ingen rättvisa alls.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...