tisdag 1 augusti 2017

Jeepers Peepers Floral Frame

Under åren jag har varit på Reading Festival har jag haft olika sorters glasögon. Allt från äppelformade till hjärtformade, med blommor och i blockfärger. I år var jag lite osäker på vad jag ville ha, se efter nya eller använda ett par gamla. 

Hittade dessa på Asos rea från märker Jeepers Peeper och jag gillar verkligen blommorna. Tycker att de är nog extrema och synliga för en festival. Har i skrivande stund inte använt de ute än, men när jag testat glasen hemma så har de varit ok. Jag brukar få ont i huvudet och må illa av färgade glas, desto gråare och mörka desto bättre.

P7250105x

P7250108x

P7250112x

P7250124x

Det jag hoppas på nu är många soliga dagar i England så jag får använt dessa. 

2 kommentarer:

  1. Dem var ju riktigt häftiga ^^... hade velat ha liknade style!! Men med svart bas, silver och mörklila blommor/detaljer till<33 Hoppas du blir nöjd sen med dem =D
    TREVLIG VECKA nu, kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är så himla glad i dem :) Oh det lät bra ;) Får prova att göra dina egna :)
      Kram <3

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...