onsdag 2 augusti 2017

Disney Showcase Live Action Maleficent Figurine

När jag och Martin var förbi Outland och tittade på deras lagerrensning hittade vi denna här figuren bland alla. Maleficent är min favorit Disneyskurk (med Ursula) och när man har fått lön köper man mycket konstigt. Men kände verkligen att jag behövde henne. Nu har vi snart så pass många samlarfigurer i vårat glasskåp att vi behöver ett till. Får se var vi kommer placera henne. Just nu står hon på ett skåp vid soffan. 

P7250126x
Detaljerna på figuren är riktigt bra. 

P7250128x

P7250131x
Hon har ögonfransar som är fäst på ögonen och är inte ditmålade. 

P7250133x

P7250140x

2 kommentarer:

  1. WOW... nu blev man ju nyfiken på vilka de andra är!! Några har du ju nog visat men det finns månne mera?? Jag har några fr. World of Warcraft =)... min högst spelare samt några favorit mounts! KUL med sånt där<33

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har många fler, och fler kommer hela tiden :) Har gjort ett eget inlägg :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...