måndag 13 februari 2017

Veckosammanfattning vecka 6

Då var det måndag igen efter en riktigt bra vecka, och en fantastisk helg. Under helgen var jag och Martin i Vilnius, Litauen. Det var mer 1,5 dag än en hel helg, men vi hade det fint för det. 

Den här veckan är sista veckan i praktiken och sen är det tillbaka i skolbänken. Annars så har jag bara massa jobb inplanerat, och till helgen ska vi nog på roller derby och resturaunt day. Blir väldigt spännande att se vad som händer. 

Här är lite bilder från förra veckan. 

 Måndag fick vi besök av Gabriel. Vi spelade bland annat ett Turtles spel som jag gillade väldigt mycket. 

 På tisdagen fick jag hem ett paket med massa liptints som man drar av. Luktade väldigt gott, men fungerade så där. Gav inte den mest imponerande färgen för att vara ärlig. 

Torsdagen förberedde jag mig till när jag ska vägleda en i personalen. Ska bli spännande att se hur det går idag. 


Fredagen satt jag i ett flygplan på väg till en ny stad och ett nytt land. Flyget var två timmar försenat, vilket sög när vi inte hade så mycket tid i Vilnius från starten av. Vi kom fram när det började bli mörkt, vilket inte var så kul. 

 Och så här såg jag ut på lördagen när vi skulle ut och utforska staden i dagsljus. Vi gick runt omkring i större delen av staden. Vi gick så otroligt mycket den dagen. 

På söndagen stod vi upp vid kvart över tre, halv fyra (lokal tid) för att komma oss till flygplatsen och komma oss hem igen. 
Det var en hel del norrmän som flög med oss, de allra flesta hade festat hårt. Två fick inte stiga ombord och en tredje somnade någonstans på flygplatsen och missade flyget. En av de tre hade gått ifrån sitt bagage och pass någonstans på den lilla flygplatsen. Var ganska märkligt att få se. 

På söndagskvällen for vi hem till mamma för att fira morsdag med och fika. 

Hoppas du får en fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...