måndag 21 november 2016

Veckosammanfattning

Hej. Ny vecka och nya tag. Nu har vi äntligen flyttat hem igen och det ser verkligen bra ut hemma. Det är en del småsaker vi måste ringa in om, som att lampor inte sitter fast, eluttagen inte sitter bra och lite trasiga lister. Och det faktum att vi inte haft varmvatten hela helgen. Det är fortfarande tillfälliga duschar i första våningen, så det hjälper en del. 

Den här veckan är det inte så mycket spännande som händer, har en muntlig tenta imorgon, jobbar en del, ska skriva klart nästa tenta och packa upp lägenheten. Vill gärna få på plats en del innan vi hämtar upp julpynten. 

Här är lite bilder från förra veckan. 

 Måndagen fikade vi lite fint för att fira att vi kunde flytta hem. 

 Tisdagen var jag ute och åt sen lunch/middag. 

 Vid Spikersuppa har de börjat sätta upp till julmarknaden. 

 Tisdagskvällen var vi förbi lägenheten. 


Onsdagen var det studerande med min grupp. Woho för grupptenta...

 Torsdagen gick jag förbi slottet.

 Fredagen var jag hos min syster och hennes fästmö för att fira att min syster blivit ett år äldre. 

 Vi spelade Black Stories som var väldigt kul. En person är game master och får läst en historia om ett märkligt dödsfall, alla andra får en mening eller två och ska lista ut hur personen/erna dog genom att ställa ja/nej frågor till GM. 

 Lördagen var jag, min syster och mamma och såg på Bastille. 

Söndagen vaknade jag upp hemma med en snöig utsikt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...