torsdag 17 november 2016

En sekund om dagen september

Det har tagit lite tid att få ihop sammanfattningen av september i filmformat, men nu har jag fått fixat så kvaliteten på filmen är bättre än tidigare. 

Jag har använt mig av appen 1 second everyday, tipsad av Sandra, för att dokumentera mina dagar med filmklipp på en sekund. September blev det även en del bilder med. 


För dig som inte orkar se igenom klippet här är varje sekund: 
Brandbilar på Youngstorget, 
Granitrock, 
flomlyskonsert på sambons jobb, 
tvkväll på hotellet, 
en vinkade jag i hotellhissen, 
solkatter mitt förlovningsarmband kastade en dag, 
t-banan hem från jobbet, 
rulltrappa, 
hej då till hotellrummet, 
geologernas dag på universitetsplassen, 
vårat badrum som är färdigt, 
slottsparken, 
jag i hissen hemma, 
ute på en båtresa, 
månen (men också lägenhetshotellet), 
höstsabbath, 
oslo maraton, 
bubblor i en flaska, 
bröllopskväll hos kitchn, 
bulmers ute, 
såg på van hellsing, 
spelkväll hos ett vännepar, 
massvis av ballonger hos gabs, 
bezzerwizzer hos mamma, 
torkning av våran lägenhet, 
lagar mat på jobbet, 
en regnbåge vid ammerud skole, 
såg klart freaks and geeks, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...