onsdag 16 november 2016

Hej



Sitter och jobbar med en grupptenta som ska visas fram nästa tisdag. Känns som att jag inte kan något och det går fruktansvärt trögt. Hur ska man lyckas samla massvis med bra teori på under tre minuter som sen stort sett bestämmer mitt betyg. Märkliga saker. 

Igår var jag och sambon och fixade med möblerna i lägenheten. De har äntligen kommit på plats och alla våra saker är i typ hundra små lådor som skulle sorteras efter vilket rum de ska vara i sen. Vi passar på att möblerar om lite grann medans vi har chansen. Jag hoppas vi flyttar in snart, men gissar på till nästa vecka även om jag vill dit nu nu nu, helst för en månad sen. Men man kan inte alltid få som man vill. Men det känns ändå bra att ha möjligheten att kunna sätta saker på plats innan vi flyttar hem. Orkar verkligen inte att leva i det kaoset som är just nu. 

Så det här var bara ett litet hej, skrivet mer på direkten än schemalagt. Det dyker upp ett inlägg imorgon och på fredag, men ville inte att det skulle eka tomt här inne tills dess. Det blir bättre snart, jag lovar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...