tisdag 1 november 2016

COS

Jag har turen att en COS butik ligger en liten omväg från skolan och hem, vilket gör att frestelsen att bara gå förbi är ganska så stor. 

För ett par veckor sedan fick jag lust att gå förbi efter skolan och bara titta lite grann. Passande nog hade de rea, vilket hjälper en del när man ska handla där. 

Jag testade en hel del klänningar (är materialet stretchigt så får även jag plats i kläderna som annars bara går upp till storlek 44). Jag hade inte råd att köpa alla klänningarna jag testade, men två fick följa med hem. 

PA150138
En mörkblå och en ljusrosa. 

PA150140
Det rosa tyget på insidan av den blå är väldigt lik det ljusrosa tyget. 

PA150142
Den blå klänningen är lite längre bak än fram, vilket är något jag gillar. Har inget problem med att klänningar är korta fram, bara de täcker rumpan bra. 

PA150154
Den blåa är i ett lite tjockare material + att den är fodrad med ett annat tyg under. Ärmarna är inte hellånga, utan slutar strax ovanför min handled, vilket är perfekt. Kjolen är lite utsvängd, så den ligger inte helt tätt intill kroppen. 

PA150147
Den ljusrosa är mycket tunnare, rakare och med korta ärmar. Jag var först lite osäker på den, då kanten på överdelen gjorde att jag fick ännu större bröst än vanligt. Men den var så otroligt behaglig att ha på och så himla fin att det fick gå ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...