tisdag 8 november 2016

Nästan ett foto i timmen

Igår när jag vaknade kände jag att jag ville testa på att göra ett ett foto i timmen inlägg, lite som fröken Beijer började med. 
Det var lite svårare än tänkt, då jag dels glömde en timme eller två, men också gjorde samma sak i ett par timmar. 
Men låt oss börja. 

 09.00 Jag vaknade och låg i sängen en timma. Är så skönt att inte stressa i onödan de dagarna jag inte ska göra så mycket. 

10.00-11.00 Efter en dusch satt jag och såg på Gilmore Girls, åt frukost och sminkade mig. 

 12.00 Var det dags att trotsa kylan och komma mig ut. 

 13.00 Var jag på t-banan till Helsfyr för att sen ta bussen vidare. 

 14.00 Hängde jag på Ikea. Behövde ha nya sängkläder och köpte med några set hem. 

 15.00 Sängkläderna tvättades och jag åt en soyadessert. Väldigt god. 

 16.00-17.00 Jag fixade lite saker på nätet, förberedde lite inlägg och så. 

 18.00 Allt flöt på för bra, och plötsligt var jag en halvtimme för tidig till bion. Jag, Martin och en kompis skulle se Dr Strange. 

Och sen var det ett par timmar i biosalongen innan vi kom hem och skulle sova. Klart slut för denna måndagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...