torsdag 24 november 2016

En sekund om dagen oktober

Efter att Sandra tipsade om appen 1 sekond everyday så har jag varit fast. Att filma små klipp på en sekund som sen kan sammanfattas, som jag valt det, en gång i månaden är väldigt kul. Det är något speciellt med att se ens rörliga bilder också, och inte bara stillbilder som jag annars dokumenterar med. 

Här är i alla fall min sammanfattning av oktober, mestadels i film men även i ett några bilder. 


För dig som inte orkar se hela klippet här är en sammanfattning av varje sekund; 
fontänen vid nationaltheatret, 
använde en slowcooker på jobbet, 
fontänen på spikersuppa var färgad rosa, 
juicade på jobbet, 
hittade ett ställ inte så långt undan mitt jobb, 
Vika terassen i solnedgången, 
Marvel universe live, 
hängde i hotellbaren med Martin, min bror,min syster, farmor och farfar, 
tåget hem, 
min skugga, 
en maträtt jag gjorde på jobbet som blev väldigt bra, 
hösten, 
rulltrappan i Monki, 
jag inne på COS, 
en smutsig utsikt från våran lägenhet, 
ännu mer höstfärger, 
min glittriga korthållare, 
ett par speciella skor, 
hissen vid jobbet, 
en konversation med Jenna, 
frukost hos Kate Spade, 
lilla B fyllde ett år, 
sushi hos mamma, 
en ond kaninselfie, 
japansk kväll hos Fuglen, 
pumpor på Aker brygge, 
jag sparkade lite höstlöv, 
en kindereggfigur, 
your mamas favorite, 
en sak vi kryssade av till bröllopet, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...