måndag 14 november 2016

Veckosammanfattning

Glad måndag. 
Det blev tyvärr ingen hemflytt på fredagen, men vi har flyttat hem det mesta av våra saker till lägenheten och ska på besiktning idag. Vi var i lägenheten igår för att lämna saker och se närmre på lägenheten och renoveringen, och det är en del saker som inte är helt bra och som vi ska säga ifrån om idag. Hoppas att det lilla extra jobbet inte gör att vi inte kan flytta hem förrän om länge. 

Annars var förra veckan helt ok, jag var dålig tisdag natt till torsdags dagen, men så är det ibland. Annars gick veckan till att packa och studera. Inte länge kvar tills mina två tentor. Ska bli spännande att se hur det går.

Som vanligt har jag samlat en del bilder från förra veckan, inte lika många som vanligt, men en del. 

 Måndagen var jag förbi Ikea för att köpa lite nya sängkläder. 

 Sen blir det ett hopp till torsdagen där jag och Martin firade med sushi för att vi kan kryssa av ännu en stor grej till bröllopet. 

På torsdagskvällen var jag på vinkväll hos en kompis.

Fredagen började det bli en del saker i hallen som var färdigpackat. Men vi hade verkligen en bil full med saker och vi har inte helt en aning om var allt egentligen kom ifrån.

 Lördagen var på SpillExpo och tittade på vad som var nytt inom spelvärlden. 

Lördagskvällen jobbade jag och lagade mat av bland annat den här fina blomkålen. 

Söndagen var vi som sagt och kollade på lägenheten och lämnade av lite saker. Vi tog lite bilder på det som inte var helt bra, bland annat vattenmärken på ena väggen. Ska bli intressant att höra vad de har att säga om de små skadorna vi har sett. 

Hoppas att du får en riktigt bra vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...