tisdag 22 november 2016

Idag har jag en av mina sista tentor på skolan. Det är märkligt hur fort dessa snart 2,5 åren i skolan har gått. Jag känner mig stressad och nervös när jag skriver det här. Det är nog en blandning av att det här året snart är slut och tiden går alltför fort, och att jag kunde ha förberett mig bättre. Mest troligen det sista. Det går alltid att läsa lite mer, lite till. Men då hade jag nog helt ärligt blivit ganska så tokig.

Men även om jag är nervös nu så kommer den här dagen när jag skriver inlägget (igår kväll) att inte betyda något om ett år. Om ett år är jag färdig på skolan och förhoppningsvis så jobbar jag i en förskola som jag trivs i. Jag kommer även vara Martins fru och ett år äldre.

Även om jag ser fram emot att se vad som händer i framtiden tycker jag att tiden kan lugna sig lite. Det går knappt ha en dag med ingenting att göra utan att jag får lite dåligt samvete.

Kände bara för att skriva av mig lite till, och här är ju den bästa platsen att samla mina tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...