måndag 7 februari 2011

Träning

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig. Jag på gymmet i nästan en timma. Det tycker jag var riktigt bra gjort. Det blev 20 min på träningscykel + 20 min på löpbandet och lite grann med viktlyftning. Under löpningen så blev det att se på NCIS och MTV. På MTV visades det först My Chemical Romance och sedan 30 Second to Mars, för att sedan bara fortsätta med bra band. Om det är så varje gång jag få för mig att gå väldigt fort så kan jag gärna göra det oftare.

Imorgon blir det en timmes zumba och kanske något mer typ av träning. Sedan när blev jag gymmande person? Det trodde jag aldrig om mig.

Resten av kvällen kommer att gå åt till bokläsning. Är snart färdig med absolut sista boken i Vampire Academy. Vet inte helt vad jag tycker om det hära. Älskar böckerna, de får gärna bara fortsätta. Men allt gott kommer till ett slut någon gång.

5 kommentarer:

  1. Vissa videor/band får en att glömma bort allting! Typ som att svälja saliv!

    SvaraRadera
  2. Svar till Sussa: Tusen tack :)

    SvaraRadera
  3. Svar till JeayL: Eller så glömmer man att tjejen som springen på löpbandet bredvid inte uppskattar tindrande ögon och extra flåsning + fjortisfnitter? Eller att man ser förjäkla glad ut på löpbandet. Man glömmer lätt sånt.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...