tisdag 8 februari 2011

Sing it out for the ones that'll hate your guts


Hade en riktigt trevlig zumbatimme. Känner mig riktigt pigg om jag ska vara ärlig. Dock känner jag mig lite konstig över att jag har börjat träna så mycket. Eller mycket och mycket, den här veckan är jag hittills uppe i nästan två timmar, men det kommer fler timmar innan veckan är slut.

Imorgon blir det en pause i tränandet. Kommer spendera kvällen hemma hos Erica för skravlande och zombie eller orcdödande. En alldeles lagom onsdagkväll helt enkelt.

Sedan har jag fått reda på var mitt paket från Asos är. Det är här i Oslo, det har bara fastnat i tullen en stund. Extremt väldigt jätteirriterande om jag ska vara helt ärligt. Hoppas innerligt att den kommer bort därifrån snart.


1 kommentar:

  1. Jag gillade bilden!

    Det ska börja visas någon Zombieserie här, men såg ut som dom bara hade kopierat varenda zombiefilm som man har sett, så tråkigt!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...